چگونه می توانم سرمایه گذاری CKD من 3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که بیماری مزمن کلیه بدتر در مرحله 3، بیماران هنوز هم می تواند با کلیه خود را زندگی می کنند، اما ممکن است برخی از علائم و ناراحتی داشته باشد. به منظور بهبود کیفیت زندگی این بیماران صبر معکوس CKD آن 3. چگونه برای رسیدن به این objetivoñexiste هر گونه درمان یا دارو موجود است؟ امروز، من همچنان برای پیدا کردن جواب برای خودتان.

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ارگان اصلی دفعی است که دارای ظرفیت جبرانی قوی است. در مرحله 3، بیماری کلیوی، کلیه ها در حال کار در 30٪ ~ 59٪، که شده است، کاملا بخشی از بافت عملکردی کلیه هنوز مفید است، برخی از بافت های ذاتی کلیه ها به سختی آسیب دیده، اما بافت کلیه باقی مانده نکروتیک می باشد. اگر ما به عقب صدمه به کلیه در بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، ما باید همه چیز ممکن است برای تعمیر کلیه آسیب دیده اما نه سلول های مرده و حفاظت از عملکرد بافت کلیه سالم است.

چگونه می توان این بیماران معکوس خود را مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ با توجه به شرایط فوق، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک معامله خوب است. همراه با این درمان، بیماران نیز باید به دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی است که می تواند اثرات درمانی تا حد زیادی پشتیبانی می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است در طب سنتی چینی بر اساس و درمان خارجی اعمال می شود. این درمان می تواند اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی برای سلول های کلیه ذاتی با گسترش عروق خونی و افزایش جریان خون به کلیه ها، و کمک به تمیز کردن محیط داخلی از طریق ترکیب، تقسیم و انحلال مواد زائد و سموم. در نهایت، آن هم خوب است برای بهبود ظرفیت برای خود شفا از سلول های آسیب دیده کلیه. در نهایت، سلول های دچار اختلال کلیوی می توانند به کار به آرامی بهبود می یابند.

در طول درمان، بیماران نیاز به خود مرحله رژیم غذایی 3 CKD نیز تغییر بر اساس وضعیت بیماری خود و ترک شیوه زندگی ناسالم.

اگر شما هنوز هم هیچ چیزی در مورد محتوای فوق روشن و یا می خواهید برای دریافت درمان تخصصی و برنامه رژیم غذایی، شما می توانید دکتر در خط مستقیم و یا سوال خود را ترک در فرم زیر مشورت کنید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1845.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، مرحله 3 بیماری کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: